

שניר סוגבקר
: מנחה
מר ניסים חדד
ן רועי "רס,
ן"רס, דגול
, עדי טל
סגן רון יחיד
: לקוח
- חיל הים
ענף הנדסה ימית
הנדסה מכנית
כבש מעבר לשימוש לוחמי שייטת
3
מאפייני המערכת
:
המערכת כולה תהיה מורכבת משלושה משטחי הליכה המחוברים בחיבורים
פריקים או מתקפלים
.
המתקן כולו שוקל
88
"ק
ג כאשר משקל הלוח משתנה בהתאם לרכיבים
האינטגרטייבים
.
משקל כל לוח נע בין
27-30
.ג"ק
רכיבי המערכת
:
המערכת
תאוחסן
במקום
ייעודי
סיפון על
הספינה
או
לחילופין
רציף על
העגינה
בהתאם
לדרישת
הפלגה
. הלוחמת
זו מערכת
קלה תהיה
להרכבה
ופירוק
מנת על
לבצע
התייעלות
מבצעית
בתחום
.זה
המערכת
תחולק
לשני
-תתי
: מערכות
האחד
חלק
מתקפל
אשר הלוח את הכולל
נמצא
על
הסיפון
ואת
הלוח
הנמצא
במשטח
הניטרלי
שבין
הסיפון
, לרציף
לוחות
אלה
יחוברו
סולם ציר י"ע
- אנטי
. קורוזיבי
החלק
השני
יחובר
באמצעות
חיבור
פריק
לחלק
המתקפל
ויכלול
ייצוב רגל
לקרקע
הניתנת
לשינוי
ובנוסף
,
משטח
גלילה
לחיכוך
סיפון עם
. העגינה
דרישת פי על
הים חיל
המערכת
עובדת
בסיס על
מנת על מכני
לפשט
אופן את
השימוש
ולחסוך
ממשק
חשמלי
הידוע
כבעייתי
בתנאים
ימיים
.
עמידה ביעדים שהוגדרו בראשית הפרויקט
:
עמידות
המוצר
בתנאים
ימיים
.
סודר
הימאות
יתבצע
בדרך
בטוחה
ומהירה
על שמירה תוך
הספינה
וצוות
. הימאות
המוצר
יעמוד
סוגי בכל
המאמצים
המופעלים
. עליו
עמידה
בתקנים
הרלוונטיים
לספינות
והתאמה
לכל
סוגי
הספינות
. בשירות
שימוש
ברכיבי
ככל מדף
. האפשר
. מלא מוצר תיק
התאמת
המוצר
לשימושים
רחבים
יותר
. בעתיד
תוצרי הפרויקט
:
תיק תכן מכני
,
תיק שרטוטים וסימולציה לבדיקת חוזק
.
מהות
הפרויקט
היא
תכנון
ופיתוח
מערכת
למעבר
של בטוח
חיילים
רציף בין
העגינה
לסיפון
הספינה
במצב
שגרה
ובחירום
.
המערכת
את תשפר
בטיחות
החיילים
כאשר
יכולת
העצמאות
של
ספינת
טילים
בעגינה
וביציאה
לים
תשופר
משמעותית
.
, בנוסף
לפרוייקט
זה
קיימת
מטרה
עתידית
שהינה
התאמת
גוף
המערכת
לכלים
.הים בחיל שונים