

בר כדורי
,
יונתן פישלר
.
: מנחה
מר יהושוע פישלר
.
הנדסה מכנית
הסבת קטר לדיזל לגז טבעי משולב דיזל
מטרת הפרויקט
–
•
צמצום עלויות דלק להפעלת הרכבת
.
•
צמצום זיהום האוויר הנפלט ע
"
י הקטר
.
הדמיות למערכת לאחר הרכבה
–
בתמונה ניתן לראות את מיקום מיכל הגז
בתחתית הקטר
.
בתמונה הזאת ניתן לראות עוד הדמיה
מתוכנת
SOLIDWORKS
שבה מופיעים
כלל רכיבימערכת ההסבה
מערכת ההסבה כוללת
-
•
מיכל גז הידראט
.
•
מחשב הסבה
.
•
שסתום
DBB
.
•
. ממברנה
•
וסת לחץ
.
•
צינורות גז גמישים
.
תוצאות הפרוייקט
-
•
היתכנות תרמודינמית לפעולת המנוע על גז טבעי הוכחה כאפשרית
.
•
היתכנות זרימת הגז במערכת הוכחה כאפשרית
.
•
תוכננה מערכת הסבה מלאה
.
•
הוראות הרכבה ויישום למערכת ההסבה
.
•
קוד בסיסי לתוכנת בדיקה ופעולה למחשב ההסבה
.
(
פיתוח
קיט
הסבה
לקטר
דלק על הפועל
דיזל מסוג
לפעולה
על
גז
טבעי
משולב
, דיזל
במטרה
להפחית
זיהום
אוויר
ועלויות
תפעול
. הרכבת
DBB