Table of Contents Table of Contents
Next Page  68-69 / 568 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 68-69 / 568 Previous Page
Page Background

בר כדורי

,

יונתן פישלר

.

: מנחה

מר יהושוע פישלר

.

הנדסה מכנית

הסבת קטר לדיזל לגז טבעי משולב דיזל

מטרת הפרויקט

צמצום עלויות דלק להפעלת הרכבת

.

צמצום זיהום האוויר הנפלט ע

"

י הקטר

.

הדמיות למערכת לאחר הרכבה

בתמונה ניתן לראות את מיקום מיכל הגז

בתחתית הקטר

.

בתמונה הזאת ניתן לראות עוד הדמיה

מתוכנת

SOLIDWORKS

שבה מופיעים

כלל רכיבימערכת ההסבה

מערכת ההסבה כוללת

-

מיכל גז הידראט

.

מחשב הסבה

.

שסתום

DBB

.

. ממברנה

וסת לחץ

.

צינורות גז גמישים

.

תוצאות הפרוייקט

-

היתכנות תרמודינמית לפעולת המנוע על גז טבעי הוכחה כאפשרית

.

היתכנות זרימת הגז במערכת הוכחה כאפשרית

.

תוכננה מערכת הסבה מלאה

.

הוראות הרכבה ויישום למערכת ההסבה

.

קוד בסיסי לתוכנת בדיקה ופעולה למחשב ההסבה

.

(

פיתוח

קיט

הסבה

לקטר

דלק על הפועל

דיזל מסוג

לפעולה

על

גז

טבעי

משולב

, דיזל

במטרה

להפחית

זיהום

אוויר

ועלויות

תפעול

. הרכבת

DBB