

שם הסטודנט
:
מתן סרוסי
: מנחה
מר מרדכי פלד
הנדסה מכנית
מערכת בקרת סביבה לקרון נוסעים ברכבת
.
עיקרי דרישות המערכת
:
•
המערכת תורכב על קרון
LOW FLOOR
של חברת
Siemens
•
תתפקד ללא התערבות מגע יד אדם מרגע הפעלתה
.
•
ירוקה ככל האפשר
.
•
תשמור על נוחות תרמית ליושבי הקרון לפי תקנים המשלבים גם רמת לחות אופטימלית
.
•
תבטיח בקרת טמפרטורה של פנים הקרון בטווח טמפ
'
: חיצון
40c
מקסימלית
,
5c
. מינימלית
•
תבטיח בקרת סביבה נאותה על בסיס תכולה מרבית של
78
נוסעים כאשר לנוסעים צמוד מכשור
, נפוץ
פולט חום
.
עיקרי תכן
:
•
אנליזות מעבר חום
(
דרך דפנות הקרון
)
עבור שני מצבים תרמיים של סביבה חיצונית
.
•
בחירת השפעת מבודד תרמי מסוג צמר סלעים
המצטייןגם
כמעכב בעירה
.
•
איתור מזגן אוויר עילי
,
המתאים לעומסים התרמיים
,
ומשתלב במבנה התקרה הפנימית
.
•
בחירת קרר במחזור
התרמודינמי
,
המועדף על לוחמי ההתחממות הגלובלית
.
•
רכיבי מזגן התואמים לחץ קרר מירבי
3(MPA)
(30
BAR
.)
•
ניצול מהירות הרכבת לטובת התייעלות אנרגטית
.
•
מהירות מדחס קרר וספיקת קרר משתנים למען התייעלות אנרגטית
.
•
הכללת סופח לחות
,
עינית ביקורת ובולם זעזועים
.
תוצרי
הפרוייקט
:
•
רכיבים ותת רכיבים של מערכת בקרת הסביבה
:
מדחס קרר
(
(siam compressor industry
מחליף חום חיצון
(
GaoXiang
)
מחליף חום פנימי
(
Mitsubishi Electric
)
צינורית התפשטות
(
Emerson
)
מסנן מייבש
(
Parker sporlan
)
עינית ביקורת
(
Denfoss
)
שסתום אל חזור
(
Emerson
)
סולונואיד
(
Denfoss
),
בולם זעזועים
(
Anaconda
.)
•
התקנת רכיבי בקרת סביבה
,
התקנת מבודד תרמי ושכבת עיצוב
.
•
הוראות בדיקה
:
טרם הפעלה במהלך הפעלה ובתום ההפעלה
.
•
מקבץ תקלות נפוצות
.
•
תרשים הפעלה דו תכליתית של מזגן האוויר
(
, קירור
) חימום
מערכת תכן
אוויר מיזוג
לקרון
נוסעים
חברת של
.siemens
התכן
המבוסס
על
התחשבות
בהשתנות
מהירה
ותדירה
של
כמות
האנשים
ומהירות
התקדמות
המבנה
משתנים
זמן תוך
. קצר
שימוש
בחומר
בידוד
אשר
מוליכותו
התרמית
בולטת
בערכה
הנמוך
ויצירת
נוחות
תרמית
לנוסעי
יסוד על הקרון
-רב תקנים
לאומיים
למערכות
. אוויר מיזוג
קרון הרכבת הממוזג
מארז היחידה הפנימית