

מיכאל אייזנברג
: מנחה
מר דן הרמן
הנדסה מכנית
שלדה ואינטגרציה למכונית פורמולה סטודנט
חשמלית
-
אפיון ותכנון מכונית מרוץ
-
עבודת צוות והובלת תהליך שילוב מערכות הרכב
-
תכנון מודל בר ייצור כתשתית לשנים הבאות
מכלול גלגל
הנעה
שלדה
מתלה
מערכות מכונית הפורמולה
תכנון שלדה לקשיחות
זוויתית
-
3600 NM/DEG
משקל ומרכז כובד נמוך
–
300
קילו בגובה
300 MM
גיאומטריה מותאמת לתקנון
אופטימיזציה ואנליזת חוזק לרכיבים קריטיים
,
שלדה
והמחברים בעומס של
G
2
שימוש בפרופילים עגולים עם עובי דופן שונה
25X2.5/1.75.1.5 MM
שילוב מערכת מתלים
שילוב מערכת הנעה
חלוקת משקל
–
46%
/
54
לכיוון סרן אחורי
עמידה מלאה בתקנון לשנת
2019
מוכנות לייצור
–
מודל מלא וג
'
יגים מתוכננים
מזמינים את הסטודנטים הבאים
,
להפוך את
הרעיון למציאות שנה הבאה
!