Table of Contents Table of Contents
Next Page  66-67 / 568 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 66-67 / 568 Previous Page
Page Background

מיכאל אייזנברג

: מנחה

מר דן הרמן

הנדסה מכנית

שלדה ואינטגרציה למכונית פורמולה סטודנט

חשמלית

-

אפיון ותכנון מכונית מרוץ

-

עבודת צוות והובלת תהליך שילוב מערכות הרכב

-

תכנון מודל בר ייצור כתשתית לשנים הבאות

מכלול גלגל

הנעה

שלדה

מתלה

מערכות מכונית הפורמולה

תכנון שלדה לקשיחות

זוויתית

-

3600 NM/DEG

משקל ומרכז כובד נמוך

300

קילו בגובה

300 MM

גיאומטריה מותאמת לתקנון

אופטימיזציה ואנליזת חוזק לרכיבים קריטיים

,

שלדה

והמחברים בעומס של

G

2

שימוש בפרופילים עגולים עם עובי דופן שונה

25X2.5/1.75.1.5 MM

שילוב מערכת מתלים

שילוב מערכת הנעה

חלוקת משקל

46%

/

54

לכיוון סרן אחורי

עמידה מלאה בתקנון לשנת

2019

מוכנות לייצור

מודל מלא וג

'

יגים מתוכננים

מזמינים את הסטודנטים הבאים

,

להפוך את

הרעיון למציאות שנה הבאה

!