Table of Contents Table of Contents
Next Page  416-417 / 568 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 416-417 / 568 Previous Page
Page Background

יגאל וייסברג

,

אהרון ראובן

''ד

ר בוריס מורוז

הנדסת תוכנה

למידה של מחשבות לגבי תנועת גפיים וסימולציה של

התנועה על המסך

בפרויקט שלנו יש שלושה רכיבים מרכזיים

:

רכיב קלט המידע

-

המטרה שלו היא לקלוט גלי

EEG

.

רכיב עיבוד המידע

-

המטרה שלו היא לבצע עיבוד על הגלים ולזהות את סוג התנועה המוטורית

.

רכיב תצוגה גרפית

-

המטרה שלו היא לבצע הדמיה גרפית של התנועה שזוהתה

.

כל רכיב שכזה הוא חלק מן המערכת הכללית של הפרויקט

.

על ידי אלגוריתם של רשת נוירונים שפותח על ידינו

,

הצלחנו להגיע לאחוזי דיוק של

77%

בין שלושה

ארועים מרכזיים

:

הרמת יד שמאל

,

הרמת יד ימין

,

מצב פסיבי

.

הדבר הזה מאפשר שכלול עתידני

, קדימה

על ידי הוספה של תנועות שונות

,

וכמו כן הטמעה בתוך מערכת אלקטרונית שתוכל לעבד על

ידי גלי מוח אנושיים

(

- ממשק

). מוח- מחשב

ההדמיה שקיימת אצלנו לבינתיים היא הדמייה דו

-

, מימדית

ניתן לשכלל אותה לתלת מימד ואף לבסוף

אל בניה של פרוטזה ביונית שתדמה יד אנושית שתוכל לבצע את כל סוגי התנועות השונים

.

בפרויקט

זה

אנו

קולטים

גלי

מוח

ומזהים

גלים

הקשורים

בתנועות

. מוטוריות

בעזרת

, הגלים

אנו

מסוגלים

להשיג

סוג את

התנועה

, שבוצעה

ובעזרת

סימולציה

גרפית

אנו

מדגימים

את

התנועה

המוטורית

.