

יגאל וייסברג
,
אהרון ראובן
''ד
ר בוריס מורוז
הנדסת תוכנה
למידה של מחשבות לגבי תנועת גפיים וסימולציה של
התנועה על המסך
בפרויקט שלנו יש שלושה רכיבים מרכזיים
:
רכיב קלט המידע
-
המטרה שלו היא לקלוט גלי
EEG
.
רכיב עיבוד המידע
-
המטרה שלו היא לבצע עיבוד על הגלים ולזהות את סוג התנועה המוטורית
.
רכיב תצוגה גרפית
-
המטרה שלו היא לבצע הדמיה גרפית של התנועה שזוהתה
.
כל רכיב שכזה הוא חלק מן המערכת הכללית של הפרויקט
.
על ידי אלגוריתם של רשת נוירונים שפותח על ידינו
,
הצלחנו להגיע לאחוזי דיוק של
77%
בין שלושה
ארועים מרכזיים
:
הרמת יד שמאל
,
הרמת יד ימין
,
מצב פסיבי
.
הדבר הזה מאפשר שכלול עתידני
, קדימה
על ידי הוספה של תנועות שונות
,
וכמו כן הטמעה בתוך מערכת אלקטרונית שתוכל לעבד על
ידי גלי מוח אנושיים
(
- ממשק
). מוח- מחשב
ההדמיה שקיימת אצלנו לבינתיים היא הדמייה דו
-
, מימדית
ניתן לשכלל אותה לתלת מימד ואף לבסוף
אל בניה של פרוטזה ביונית שתדמה יד אנושית שתוכל לבצע את כל סוגי התנועות השונים
.
בפרויקט
זה
אנו
קולטים
גלי
מוח
ומזהים
גלים
הקשורים
בתנועות
. מוטוריות
בעזרת
, הגלים
אנו
מסוגלים
להשיג
סוג את
התנועה
, שבוצעה
ובעזרת
סימולציה
גרפית
אנו
מדגימים
את
התנועה
המוטורית
.