

נדב פלג ודוד אזולאי
: מנחה
מר יורם רוזנוקס
הנדסת תוכנה
ChessMate
מערכת שלומדת לשחק שחמט בצורה עצמאית
דרישות עיקריות
:
-
למידה של המערכת על ידי משחק עצמי
-
ניהול שמירת גרסאות המודל
(
של רשת הנוירונים
)
-
תמיכה בפרוטוקול
UCI
כדי לבצע תקשורת מול מנועי שחמט חיצונים
ארכיטקטורת המערכת
:
עיקר תוצרי הפרויקט
:
-
מנוע משחק אשר מחליט על מהלכים בעזרת פלט של רשת נוירונים
-
אפשרות משחק של אדם מול המערכת דרך פרוטוקול
UCI
-
שירותים להפעלת תהליך יצירת דוגמאות אימון ותהליך הלמידה
-
שירות מדידת ביצועים על ידי הרצת משחקים מול מנועים שונים
-
ממשק
WEB
דרכו ניתן להריץ את החלקים השונים במערכת
בתמונה
:
משחק מול המערכת דרך ממשק תומך
UCI
עם
log
. תקשורת
תוצאות ביצועים
:
הפרויקט
עוסק
ביצירת
סוכן
שחמט
באמצעות
בינה
מלאכותית
,
אשר
ילמד
לשחק
וישתפר
בצורה
. עצמאית
יוכל הסוכן
לשחק
נגד
מנועי
שחמט
חיצוניים
. אדם בן או
תוצרי
הפרויקט
מנוע הם
, משחק
מימוש
פרוטוקול
תקשורת
, שחמט
תהליכי
מדידת
ביצועים
וממשק
WEB
להרצת
החלקים
השונים
. במערכת