Table of Contents Table of Contents
Next Page  386-387 / 568 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 386-387 / 568 Previous Page
Page Background

נדב פלג ודוד אזולאי

: מנחה

מר יורם רוזנוקס

הנדסת תוכנה

ChessMate

מערכת שלומדת לשחק שחמט בצורה עצמאית

דרישות עיקריות

:

-

למידה של המערכת על ידי משחק עצמי

-

ניהול שמירת גרסאות המודל

(

של רשת הנוירונים

)

-

תמיכה בפרוטוקול

UCI

כדי לבצע תקשורת מול מנועי שחמט חיצונים

ארכיטקטורת המערכת

:

עיקר תוצרי הפרויקט

:

-

מנוע משחק אשר מחליט על מהלכים בעזרת פלט של רשת נוירונים

-

אפשרות משחק של אדם מול המערכת דרך פרוטוקול

UCI

-

שירותים להפעלת תהליך יצירת דוגמאות אימון ותהליך הלמידה

-

שירות מדידת ביצועים על ידי הרצת משחקים מול מנועים שונים

-

ממשק

WEB

דרכו ניתן להריץ את החלקים השונים במערכת

בתמונה

:

משחק מול המערכת דרך ממשק תומך

UCI

עם

log

. תקשורת

תוצאות ביצועים

:

הפרויקט

עוסק

ביצירת

סוכן

שחמט

באמצעות

בינה

מלאכותית

,

אשר

ילמד

לשחק

וישתפר

בצורה

. עצמאית

יוכל הסוכן

לשחק

נגד

מנועי

שחמט

חיצוניים

. אדם בן או

תוצרי

הפרויקט

מנוע הם

, משחק

מימוש

פרוטוקול

תקשורת

, שחמט

תהליכי

מדידת

ביצועים

וממשק

WEB

להרצת

החלקים

השונים

. במערכת